Літературна мандрівка "Цілющі джерела мого народу"


«Село моє! Край квітучий
Як люблю я лан пахучий,
І галявини в лісочку,
Клумби нам красу дарують
Від хвороб людей рятують…»
Ласкаво світить сонечко, від його теплого поцілунку розкриваються повіки перших квітів, вітерець грайливо їх пестить, в голубім небі пропливають легенькі хмаринки, довкола голосним співом заливаються птахи - таку картину змалювали юні читачі, готуючись до літературної мандрівки «Цілющі джерела мого народу». Все це – велика і прекрасна наша Земля, а зоветься вона Україна – продовжила мандрівку Наталія Крива, зав. бібліотекою. Ми сьогодні попробуємо заглибитись в таїну цього чарівного барвистого квітникового царства і ви дізнаєтесь про нього самі». Через поетичне слово, через легенди читачам відкривався дивосвіт навколишньої природи. Повели в цю мандрівку присутніх  Вікторія Налапша і Марія Рапій. В цій мандрівці вони познайомилися з цілющими властивостями чорнобривців, маргариток, ромашок, червоної калини, маків, а ще впевнилися в тому, що без цих квіток жоден українець не уявляє собі рідної природи.

         На завершення читачі підготували поетичні та музичні твори про згаданий рослинний світ, особливо великий поетичний багаж був у юної читачки Софії Косар. А потім п. Наталія пригадала прислів’я і приказки, які пов’язані із квітами і запросила скуштувати духмяного квіткового чаю.

Немає коментарів:

Дописати коментар