Історична мандрівка «Моє село прекрасне та маленьке, усе до болю рідне тут мені» в бібліотеці с.Кути




     Найдорожча  для кожної людини та земля, яку з ніжністю і любов'ю з гордістю називають Батьківщиною. Любов до Батьківщини починається з любові до рідного краю, землі, де народився і виріс. Людина не вибирає матір. Ми народжуємося, одержуючи разом з життям, рідний край, родину. Крізь роки приносить людина любов до того куточка землі, де все їй знайоме і рідне. Як зберегти історію села, закарбувати на довгі літа?
         Для цього працівники культури с.Кути бібліотекар Любов Мацюняк та директор Народного дому Любов Гамлій  провели історичну мандрівку  «Моє село прекрасне та маленьке, усе до болю рідне тут мені». Вони зробили екскурс у минуле села, згадали його давню назву – Кавчий Кут, розповіли про історію церкви Святої Параскевії, про героїв села, які захищали волю України та видатних односельчан.
         Відвідувачів бібліотеки зацікавила книжкова викладка краєзнавчої тематики «Пізнай свій край з бібліотекою» та буклет «Кути –моє рідне село».

         Куди б не занесла нас доля, рідним селом було і залишається Кути, бо любов до батьківського краю не забудеться.

Немає коментарів:

Дописати коментар