21 червня – ДЕНЬ БАТЬКА


Тату, татусю, таточку... Скільки ніжності й теплоти в цих словах. А чи завжди ми знаходимо час, щоб сказати татусеві, як ми його любимо, як він нам потрібен, що він для нас означає?
Споконвіку в сім’ї батько вважається господарем. Він піклується про родину, годує та захищає її. Він навчає нас жити по закону любові і правди, не дає нам спіткнутися на життєвих дорогах, будить совість, береже від ганьби. Роль батька в сім’ї неоціненна. Тому діти повинні шанувати свого батька. Його слово, його приклад має бути святим обов’язком в кожній родині.
Життя біжить дуже швидко. Не встигнеш оглянутися, — як пробіжить дитинство, промайнуть роки юності та зрілості... І, оглянувшись, зрозумієш, що так і не встиг сказати татусеві ті слова, які хотів або повинен був сказати. То ж давайте скажем нашим татусям найважливіші слова любові.
Пропонуємо Вашій увазі онлайн заходи до Дня Батька, які ви можете провести спільно зі своїми читачами:
Ø Онлайн-читання «Тато-захисник своєї сім’ї та своєї країни»
Ø Фотовиставка дитячих робіт «Мій тато – моя гордість!»
Ø Літературно-музична композиція «Мій батько – найкращий»
Ø Літературне рандеву «Щануй батька свого й матір» - бібліотека с.Кути
Ø Творча лабораторія «Тепло сімейного вогнища»
Ø Літературний онлайн-конкурс віршів «Я не забуду, тату, твої очі»
Ø Літературно-музичний вернісаж «Родина, родина від батька до сина»
Ø Фотопрезентація «Я люблю своїх батьків», «Я і тато – найкращі друзі»
Ø Онлайн-презентація книг «Дякую тату за сонячні ранки», «Батько – захисник роду»
Ø Літературний марафон до Дня Батька «Тепло татусевих долонь»
Ø  Перегляд фільмів про події 2014-2019 рр. «Вони віддали життя за нас з тобою».

Немає коментарів:

Дописати коментар