Канікули. Ура! В бібліотеку дітвора /методичні рекомендації з організації читання дітей під час літніх канікул/

 "Мій друже й супутнику
Книго моя,
Завжди на дозвіллі
Де ти - там і я
Ми добре з тобою проводимо час,
Чудова розмова триває у нас"
 Літературні хвилинки, бесіди  «Веселимось,граємо, літечко вітаємо»
Літературне свято до Дня захисту дітей  «Хай сонцю і квітам  всміхаються діти»
Екологічні бесіди,  валеологічні хвилинки: 
              «З сонцем, водою повітрям слід, дружити, щоб гартуватись і  не хворіти»,
              «Будь здоровим завжди»
Пізнавальні бесіди «З книжкою завжди цікаво»
Інформаційна хвилинка «Мої улюблені журнали»
Свято до Всесвітнього дня шоколаду
Літературна вікторина «Послухай – відгадай»
Літні читання «В літо на всіх вітрилах», «Читай і засмагай»
Виходи читати в двір «Бібліотека «без стіни»
Альбом літніх вражень «Тисяча книг і одне літо»
Стенд творчих досягнень «Талановиті, сміливі, розумні!»
Бліц – опитування: «Я читаю і радію, тому що…», «Моя улюблена книга літа – це…», «Яку книгу ви читали вчора?», «Читати або не читати влітку?», «100 причин читати»
Інформаційна хвилинка «Будь «на хвилі» - читай»
Літнє консультативне бюро «Що читати цього літа»
Майстер – клас «Створи свою книгу»
Година здоров’я «Бути здоровим – модно!»
Інтелектуальна розвага: «Книжкові хвилі», «Літні промені на книжковій повені»,
Літературні розваги: «Книжковими стежками літа», «Книжковий фуршет»
Ігрові куточки

Немає коментарів:

Дописати коментар