Літературна зустріч з Оксаною Карнагою


В лабіринтах долі - такий шлях, такі літературно-історичні, життєві лабіринти пройшли сьогодні читачі, працівники бібліотек, шанувальники української книги, вслухаючись у виступ письменниці Оксани Карнаги-Легуцької, вірніше буде сказати - у її сповідь, сповідь відвертої душі, справжньої УКРАЇНКИ. Тому і наше спілкування розпочала своїми поетичними рядками - Я- Українка!
Не дивлячись на ті поневіряння, які зазнала її родина, вони зберегли любов до рідної землі і у вічних морозах Норильська, і безмежних чужих просторах Караганди – всюди була з ними віра в Бога, віра у стійкість української нації, у незнищенність рідної мови, традицій, солов’їної української пісні. Навіть в казематах, на поселеннях всіх українців єднала віра, надія, любов, надавала їм сили і витримки не зламатись, вистояти, а отже й перемогти!
П. Оксана в своїх творах не тільки відтворила події цих страдницьких років, але й вклала свої переживання, почуття, тому, читаючи її твори читач становиться ніби її співрозмовником, співучасником цих подій.
Творчість Оксани Карнаги-Легуцької - це талант від Бога, бо кожне її слово знаходить живий відгук, занурюючись чи у духовну тематику, чи у лірику, чи у дитячу поезію!
А сама п. Оксана свою сутність передала в простих, доступних, щирих словах:
….. Я горда тим, що Я простого роду,
І вільна Я, нескорена ніким
Я дочка свого мудрого народу
І я люблю свій край, люблю свій дім!
Як добре, що Я сильна Українка
І дякую Я Богові за це!
Запрошуємо вас, дорогі читачі до нашої бібліотеки, Вас чекає нова цікава література нашої Галицької письменниці: «Його ім’я «Так» і «Амінь», «Лабіринти долі», «Коли плачуть осінні дощі», «Сповідь вічної мерзлоти».

Немає коментарів:

Дописати коментар