Пізнавально-спортивні ігри «Спорт – це здоров"я» в бібліотеці с.Кути.


У соціально-культурному комплексі с.Кути пройшли пізнавально-спортивні ігри "Спорт - це здоров'я", адже заняття спортом – невід’ємна частина збереження здоров’я на довгі роки.
Перед тим, як розпочати ігри, учасники заходи зібрались у бібліотеці щоб нагадати, що прислів’я та приказки про спорт — це українська народна мудрість, її часто використовують у навчанні та розмові.
«Прислів’я та приказки про спорт та здоров'я стануть в нагоді, щоб привити дітям любов до спорту» - зауважила у своїй розповіді Любов Мацюняк, бібліотекар бібліотеки.

Читачі поділились на дві команди -"Карпати" та "Скала". Активно проявили себе учасники у конкурсах "Розкажи прислів'я", "Продовжити вислів", "Відгадай загадку» та "Назвати види спорту". І щоб підтвердити вислів " Хто любить спорт, той здоровий і бадьорий" всі пішли у спортзал.Діти та молодь отримали масу позитивних емоцій та показали командну підтримку у естафетних іграх. 








Немає коментарів:

Дописати коментар