Вчорашній
день в районній бібліотеці для дітей був надзвичайно емоційний і креативний. Ми запросили на
літературне дефіле «Майже дорослі…» користувачів підліткового віку з сіл
Подорожнє, Братківці, Лотатники, Фалиш, Н.Стинава, Жулин, смт.Дашава, м.Стрия. Зустріч перетворилася на затишне та
відкрите спілкування між дівчатами –однолітками, героями книг – їх ровесниками, бібліотекарями
та психологом Станківської середньої школи І-ІІІст. Марією Петрівною Петриків .
Сучасний
підліток – ерудоваваний, багатогранний, інформаційно і технічно забезпечений,
із вразливим внутрішнім світом. Підлітковий вік здебільшого виявляється
складним періодом для них. Швидкі зміни, що відбуваються з тілом і душею, нові
виклики, необхідність самовизнання, непорозуміння з дорослими…Тому вирішення
різних своїх питань бібліотекарі рекомендували шукати в книгах сучасних
авторів.
Розпочалася
зустріч з оригінального знайомства між собою. Кожний учасник з початкової літери свого імені називав слово, яке б
викликало позитивні емоції, хороші почуття. Потім знайомились з книгами сучасних авторів:
О . Сайко «Новенька», С. Гридіна «Не такий», « Незрозумілі», І . Мацко
«Перехідний вік …моєї мами», А .Бачинського
«140 децибелів тиші», О.Думанської «Школярка з передмістя», О.Лущевської « Друзі за листуванням», книгами М. Павленко, І . Роздобудько, Б.Космовської, М.Гутовської-Адамчик…
Дівчата
ділилися враженнями про правдиві і проникливі історії з життя ровесників - без
прикрас і ширм, сповнених суворих реалій і випробувань, що вражають своєю
відвертістю, вирішення зробити сміливі кроки, рішучий вибір на користь добра і
справедливості.
А
ще послухали притчу «Про життя», розмірковували про нестандартні ситуації, вели
діалог про своє майбутнє у своїй країні.
Завершився
захід нагородженням грамотами переможців Всеукраїнського конкурсу дитячої
творчості «Мрії про Україну: дитячий погляд» - Ковальській Вікторії та Герин Олесі.
Побажали один одному щастя, миру, добра і ніколи не переставати шукати для себе
ту книгу, яка зможе дати пораду і задоволення від читання.